Dat gaat niet, ook kun je niet 18 jaar zijn en een groot rijbewijs hebben met ervaring...

Ze vragen onmogelijke zaken om de vrijheid te behouden iedereen eventueel af te kunnen wijzen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Door stage te gaan lopen of vrijwilligerswerk te gaan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook mensen die van hun hobby hun beroep maken. Die zijn dan vaak al jaren bezig met die hobby, en dat is eigenlijk ook werkervaring dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ervaring opdoen door onderaan te beginnen.

Ervaring opdoen zonder evaring opdoen kan natuurlijk niet, maar je kunt wel ervaring opdoen door gewoon te beginnen in een andere functie waar je nog niet alle taken en verantwoordelijkheden hebt van de functie die je eigenlijk wilt hebben.
itsme
14 jaar geleden
Stage lopen...
Vrijwillig aan de slag gaan...
Onderaan de ladder ergens beginnen..Er zijn maar weinig mensen die gelijk in een topfunctie een bedrijf binnen komen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook je zogeheten nevenactiviteiten helpen mee en zeggen iets over je persoonlijkheid. Denk hierbij aan (langdurig) lid zijn van een bepaalde vereniging (sport, muziek, toneel, scouting) en daarbij organisatorische zakeen te hebben gedaan (organiseren van acties, uitjes, feest, toernooien etc)
Vrijwilligerswerk zoals dierenambulance, en wat een kennis van mij deed, ik geloof dat het iets van World Servants heet (is wel een christelijke organisatie, maar dan gingen ze meehelepen in een project in het buitenland en daarvoor oraganiseerden ze eerst allerlij dingen om geld binnen te krijgen, zoiets staat natuurlijk schitterend op je CV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat je in je vrije tijd doet kan meetellen als ervaring.

Veel gesport in team verband? Dan ben je iemand die waarschijnlijk goed in een team werkt.

Bestuursfuncties bij studentenverenigingen, sportverenigingen, stadsblad.

Vrijwilligerswerk (zeker ook in het buitenland).

Organiseren van schoolfeesten.

Enz, enz, enz. Alles waar jij je energie in steekt geeft je ervaring. De truc is dit zo weten te vertellen en op te schrijven dat dit als een positief punt in de sollicitatie procedure wordt opgemerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Carriere maken?Ligt eraan in welk onderdeel je geinteresseerd bent.Inderdaad je kunt van je hobby je beroep maken, maar dat lukt niet met elke hobby om je beroep te maken.Of je kijkt om je heen waar je woond wat voor onderdeel je nog mist.Ook al niet zo'n grandioos idee want je hebt toch geld nodig om te investeren in wat je ook gaat doen.Nou dan toch maar eerst vrijwilligerswerk doen of doorleren als je de leeftijd hebt omdat te doen.En anders alles wat vrijkomt aanpakken om in ieder geval een begin te maken met een carriere.