Hoe kan ik een ov-chipkaart aanvragen?

Ik ben een student die recht heeft op gratis OV vervoer. Omdat ik momenteel aan het afstuderen ben, heb ik de OV-kaart niet nodig omdat ik met de auto ga. Ik heb de kaart daarom dus nooit aangevraagd. Weet iemand hoe ik deze kaart alsnog kan aanvragen?

Dank!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

ga naar de onderstaande website daar kun je er een aanvragen

Toegevoegd na 47 seconden:
Nadat je studiefinanciering hebt aangevraagd, krijg je binnen 2 weken na de bevestiging
toekenning studiefinanciering automatisch een aanvraagformulier automatisch toegestuurd op
je bij de Dienst Uitvoering Onderwijs (voorheen IB-Groep) bekende postadres om je
Studenten OV-chipkaart aan te vragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.studentenov-chipkaart.nl/aanvragen#

Via bovenstaande link kan je hem aanvragen.
Er staat niets over dat het niet meer zou kunnen, dus het moet lukken. Ik weet alleen niet of al die reclames van de OV-Chip (waarin ze zeggen dat je het voor een bepaalde datum je reisproduct moet hebben opgehaald) ook voor jou geldt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van die foto winkel bij een stadje in de buurt:P