Hoe kan ik een level verder komen?

Hoe kan ik nog zo'n puntje onder mijn profielfoto krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
opvallend dat iemand die zich profileert als directeur van een IT bedrijf, er niet zelfstandig achter komt hoe hier de structuur is opgebouwd met niveaus, punten etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da,s ,n goeie Itsme.
Zover had ik nog niet gekeken.
Want ik dacht dat we met een kind te maken hadden.
Je verdiend een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@itsme, @eef. Waarom moet een directielid van een it bedrijf verstand hebben van IT laat staan goeievraag.nl? Voor de IT werkzaamheden kan ze gewoon ITers in dienst hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat goeie vraag ,gewoon een kwestie is van effe lezen.
Hoe de zaak in elkaar steekt.
En zo moeilijk is dat niet.
Zelfs ik snap het.
En ik kom van de boerderij.

Het beste antwoord

Goeie vragen stellen, goeie antwoorden geven en positief beoordeeld worden door andere gebruikers zijn de enige manieren om punten te verdienen op GV

Toegevoegd na 48 minuten:
Elke dag kan je 1 punt verdienen door in te loggen.

Was ik vergeten. sorry ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je naar mijn pagina gaat, dan kan je zien hoeveel punten je nog moet tot het volgende level, in jou geval moet je honderd punten hebben voor level 2.

Toegevoegd na 52 seconden:
ik moet tot 250 punten voor level 3...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op http://www.goeievraag.nl/help/punten staat alles perfect uitgelegd.

Verder leveren goede vragen punten op, verder moet je gewoon veel vragen op een goede manier beantwoorden zodat je sneller stijgt op de ranglijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+