Wat deet een holbewoner als hij griep had?

Ik ben nu ziek en voel me erg zwak en moe,
Naar wat Deet een holbewoner als hij ziek was?
Ik bedoel werd hij dan niet opgegeten omdat hij zicht niet kon verdedigen of zo?

Ik weet dat holbewoners een betere weerstand hadden dan wij tegenwoordig maar zij werde tog ook ziek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moeten we daar nou antwoord op geven? Ik bedoel dit niet lullig, maar we waren er niet bij.
Misschien bestond de griep toen niet eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetis vast wel eens onderzocht
Amadea
12 jaar geleden
Deet is een antimuggenspray, dat kenden ze in die tijd nog niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, ik denk dat ze deet nog niet uitgevonden hadden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deed*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsof jullie nooit een typ fout maken :p
En heb trouwens dislexy :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toen ik de titel las dacht ik dat het een mop was
Amadea
12 jaar geleden
Hopelijk beseft Pascal dat de hele wereld zijn vraag kan lezen, want je krijgt 'm als eerste te zien als je googlet op "holbewoner ziek". Misschien moet hij zijn volgende vraag eerst even door de spellingscontrole laten gaan alvorens 'm te plaatsen. (Even kopiëren naar Word en je ziet in rood en groen aangegeven wat niet klopt!).

Het beste antwoord

Helemaal niets.

Holbewoners hadden echt niet de luxe om zich ziek te kunnen voelen.

Het gaat er niet om dat zij een betere weerstand hadden.
Als ze heel ziek werden gingen ze dood.

En als ze niet heel ziek waren,
zoals alleen maar moe en grieperig en zwak,
dan moesten ze nog steeds gewoon op zoek naar voedsel.

Overigens voelden zij zich wel vaker moe en zwak:
namelijk als er een poosje geen voedsel te vinden was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dan kroop hij diep in z'n holletje, en hield zich een poosje gedeisd.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan lag hij op en onder zijn dierenvellen bij een vuur en wachtte lijdzaam af tot hij weer beter werd. Misschien dronk hij ook een kruidendrank die hem verstrekt was door de plaatselijke medicijnman.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals er nu in feite geen medicijnen voor griep zijn, waren die er toen ook niet. Nu kunnen we een paracetamol nemen voor het ongemak en die had men destijds natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel zijn dat er geen medicijnen tegen griep zijn maar dat wisten die holbewoners toen echt nog niet hoor, dus ze zullen heus wel kruidendrankjes geprobeerd hebben ;-)
En als het wat erger was gingen ze dood. 'That's life!' dachten ze waarschijnlijk. Maar dan waarschijnlijk niet in het Engels ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Holbewoners leefden in groepen. Als er een flink ziek was, dan kon hij rekenen op de hulp van zijn familie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de tijden van de holbewoners,bestond de griepvirus nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetzelfde als (huis)dieren nu, denk ik. Zich flink houden tegenover de omgeving, en als ze zich echt ziek en zwak voelen schuilen.