Over liefde, natuurlijk! Zowel over verliefd zijn als over een relatie die uitraakt.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt en dat komt omdat liefde en liefdes verdriet, de beste inspiratie bron zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Danku!

Andere antwoorden (1)

Dat moet wel liefde zijn:luister maar eens naar de tekst van een willekeurig popnummer en de kans is groot dat het over liefde gaat. Op zich is dat ook niet verwonderlijk, over de liefde in al zijn vormen valt immers heel wat te zingen.

Toegevoegd na 5 minuten:
P.S. ik heb een keer iemand horen zeggen dat 96% van alle muziek over liefde gaat, en 96% van alle verdrietige muziek over liefdesverdriet. Zo'n hoog percentage lijkt mij weliswaar erg onwaarschijnlijk, maar de strekking van zijn uitspraak lijkt me duidelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Danku!Maar jij zegf 96%liefde en waarover gaat de 4% dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Over al het andere wat je maar kunt bedenken. Dat van die 96% was trouwens bedoeld als grap.